demirdaggbeyza_
İlk kontrole gittiğimde 4 haftalıktı bebeği ve keseyi görmüştük mercimek kadardı 😢
bugün kalp atışlarını duymak için gittik doktor sadece keseyi görebildi kese büyümüş fakat bebek gelişmemiş dedi kalp atışlarınıda duyamadık
detaylı ultrasondan bakıldı embriyo gözükmüyor kese var 7+1 dendi
sonra doktorum bebek gelişmemiş 1 hafta daha bekleyelim aynı olursa kürtaj olmak zorundasın dedi 😢
böyle durumda olanlar veya bilenler var mı düzelir mi 😢😢😢