Bukremce bildiğiniz bir doktorla devam edecekseniz ya da iyi bir doktorsa sıkıntı yok bence sonuçta elinizdeki testler, durumunuz vs belli. Ben mesela istanbulda oturuyorum takibimi 8 ay bir doktor yaptı ama şimdi ailemin yanına memlekete geldim ve doğumumu tanıdığımız bir doktor yapacak sadece aldı geçmiş sonuçlarımı baktı ona göre de yol çizdi.