Ays0 ve 12. Haftada bacak arası boş ama küçük diye kesin düşünme şimdilik kızım diye sevebilirsin dedi özeldeki kendi doktorum. 15. Haftada ağrım var diye gece devlete acile gittim oradaki doktora da çıkarken sordum normalde soylemeyiz ama seni sevdim kızın olacak öyle gördüm dedi. Bakalım bu cuma 16+3de yine kontrolüm var doktorum da yine kız derse kesin diyeceğim 😍