150_gelartik Hcr15 ilk olarak 14 haftalık rutin kontrolde kız dedi 18. Hafta da tekrar sorduk yine kız dedi detaylı usg de de kız dendi.
Pinar-3521 doga21 inşallah gönlünüze göre olur valla biz evde cinsiyet öğrenmek için öyle batıl inançları yaptık çin takvimi rus takvimi bıçak makas yüzük herşey erkek dedi ama tam tersi kızçemiz oluyor sağlıklı olsunlarda ☺️
Rbkny Hcr15 11+5 iken %90kız dedi bakalım hafta gidince ögrencem nasipse ama cok cok yüksek ihtimalle kız dedi
Hcr15 Rbkny bizde sizin haftanızdaydık gittiğimizde bakalım net birşey demedi ne olursa olsun sağlıklı olsunda gerisi önemli değil🥰🙏🏻
Hcr15 Portakalgeliyor amin kızlar nazlı oluyor bakalım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰
doga21 Pinar-3521 ben de herşey kız çıkmıştı bıçak makas vs 😇 ama ben hep erkek hissetmiştim 🥰 hatta neden bilmiyorum ama erkek hissim devam ediyor ☺️
Seyda2434 Hcr15 birde canım kafa yapısı kız erkek oldugunu belirliyor daha kibar ince bir kafası varsa genelde kız bebrk oluyo daha tok kalın bir kafa, yapısı varsa erkek olarak soylenıyor
MiniCooperAnne @Hcr15 Ben daha hamile kalmadan, tek cocuk istedim eger bir gun olacak ise ve de hep kiz olacak dedim. Oyle de oldu. 😅 Surpriz olmadi ogrendigimde aslinda.
Talyaninannesi Ben nifty test yaptırmıştım. 12. Haftada sonucum geldi. Öyle öğrendik bir prensesimiz olacağını 😇 Çok mutluyum kızım olacağı için. 🐣
aytn123 Hcr15 12 haftalıkken %85 kız dedi 19 da geldi bekliyoruz şimdi 16. Haftadayım bakalım inşallah değişmez 🥰