Seyma7161 Selam anne adayları 16+3 olduk doktor geçen hafta kızım olacağıni söyledi 😍😍ama bende dahil herkes erkek hissediyor sizde de böyle oldu mu yoksa bana sürpriz mi yapacak minik ☺️☺️
Yeppudaa Seyma7161 bende öyleyim .hatta burdan Gülşen cimde ilk usgde erkek dedi bugün ki usgde kız dedi . Hala erkek hissediyorum . 20 haftalık ayrıntıyi b kleyecegim ondan sorna alışveriş yapcam