Kız isminde yardımcı olurmusunuz #kız #happymom
Blogerranne1 Lina koyduk biz kızçemin adını :)))
Biz kızımın ismini Nisa koyacağız ama Defne, Eylül, Armin, Bade de güzel isimler 🥰🎈
Ahsen alya arya alya lina rüya saliha zeynep güneş yade elizya elizan
Ben ayliz koyacağım Allah izin verirse ❤️
bngs_irem bizde Liva ve asmin arasında kaldık