1 ay oldu doğum yapalı detaylı ultrason için ali hocaya gitmiştim, sırf prof diye. Fakat bebegim de böbrek genişlemesi varmıs ve bunu bilememiş. Bebeğim 5 gün yoğun bakımda kaldı ve yoğun bakım doktorıbu böbrek genişlemesinden haberimizi oldugunu düşündü. Maalesef prof diye giderken düşünin hiç bir sorun olmadığına dair rapor verdi