Enk3333 o tamamen değişiyor ilk zaman birer paket farklı marka almak yeterli oluyormuş çünkü bebeğiniz hızlı kilo alabilir ve belki de 2.pakete geçemeyebilirsiniz elinizde kalabilir. Doğunca belli olan bir durum yani çokça doldurmayın zaten her markette var. Ben şöyle yaptım fikir olur diye söyleyim bir paket 1 numara molfix 50li ve bir paket 2 numara sleepy 42li aldım koydum.(sleepy 2 numara alma nedenim de yendidoğanın çok küçük olması çünkü 37 haftalığım bebeğim 3 kilonun çok üzerindeymiş) iki paketi de kullanacağım öncelikle hangisi iyiyse de ona göre numarasına göre paket almaya devam edeceğim.