black8 Arkadaşlar hastanenin doktorlarına giden, memnuniyeti, şikayeti olan lütfen beni de bilgilendirebilir mi? Bir de doğum ücretlerini yazarsanız çok sevinirim.Haydar Mısırlıoğlu’nu çok duydum ama bir bilgim de yok açıkçası
Arifcaninannesi black8 cnm doğum fiyatını bilmiyorum fakat filiz altınok yigite gidiyorum çokta memnunum sigortalı giriş ücreti 125
co2041 black8 haydar hocanın muayene ücreti 125₺ Raziye hanımın 175₺ doğum ücretleri 2500-3000 arası diye biliyorum Raziye Hoca’dan herkes çok memnun ama kalabalık oluyor baya hastası var. Ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde haydar beye gittim ama çok durgun geldi bana soru sorunca cevap veriyor onun dışında çok konuşkan ve ayrıntıcı bir doktor değil. Sonra akademi Hastanesi’nde Özkan beyle tanıştım bi öneri sayesinde şu an ona gidiyorum fiyatlar aşağı yukarı aynı ve Özkan hoca ilgili ve çok kibar bir doktor
black8 co2041 çook teşekkür ederim detaylı anlattığınız için. Ben erkek doktorlardan da çok çekiniyorum malesef o yüzden nasıl olacak bilmiyorum.Yazdıklarınız çok aydınlatıcı oldu teşekkürler 🌸