Merhaba arkadaşlar. Vajinusmus sorunum vardı. Geçen hafta çatı muayenesi oldum, kendimi kastığım için doktor sezeryana yönlendirdi. 38 haftalık hamileyim şuan. Normal doğumdan da korkuyorum. Napıcam bilmiyorum. Cumaya kadar karar vermem gerekecek. Sezeryan doğum yaptıktan sonra çok mu sıkıntı oluyor. Sezeryan yapan arkadaşlar biraz bilgi verebilir misiniz.
Ne düşünüyorsunuz bu konuda??