Ermell Kızlar ben emzirme dönemi için promat almıstım doğuma daha bir kaç hafta var ama tadını çok merak ettim bakıyım dedim ama içmedim hepsini yani şimdi içsem sorun olur mu bilemedim içecek sonuç olarak varmı benim gibi böyle meraklı olup içen 😊🤷♀️
oykuduru21 Ermell bende tadını çok merak ediyorum yaa bekleyin şurada bişey olmazsa bi tadayım bari 😂
Dilaraa06 Ermell bende anne çaylarını merak ediyorum humana aldım bende ama içsem mı bilemedim doğumdan önce süt oluşumuna yardımcı olur mu diye 😂 ahhh bu merakk 😂😂😂
Ermell oykuduru21 içince göğüsüm de bir sızı oldu o yüzden çoğunu bıraktım gelir falan ama tadı pekmezli su gibi