Kızlar Merhaba
Ben daha yeni hamileyim 4 haftalık daha keseyi bile görmedim bu hafta görcem inşallah. Aklıma psikolojik korkular geliyor ya keseyi göremezsem yada kalp atışını duyamazsak diye bu yaşadığım korkular normal mi acaba benim gibi olan var mı aramızda.