Sultansolak Ozlemm92 Ozlemm92 evet benimde aynı şekil. Doktorum hep yatcaksın dedi. Zaten bu ilaçı kullandığımdam beri istesemde kalkamıyorum halsizlik ve mide bulantım var. inşallah canım Rabbim sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin