Meleknyzi Idrar kultur antibiogra. Tokluk kan şekeri Tiroid stimulan hormon tsh Hepatit c virus (anti hcv) antikoru Hepatit b yüzey (anti hbs) antikoru Hemogram Glikoz kan şekeri Anti hiv 1&2 ve p214 antijeni
Bsmlh Meleknyzi başta yapıldı 4 ayda yine yapıldı 6,5 aylıktım yine yapıldı ama sağlık ocağı gebe izlemede de yapıyor ben devlette yaptırdım
archmom Meleknyzi ilk hamilelik netleşince yapılan testler . Aile hekimliğide yapıyor . Hepsini yaptırmanız lazım . Aç karnına gitmeniz lazım . 3 tüp kandan hepsine bakıyorlar zaten 🙏🏻
Miumiu Meleknyzi Canım ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde doktorum idrar kültürü dışında benden bu testlerin hepsini istedi. Şu an 22 haftalığız bir daha yaptırmadım. Hatta daha hiç idrar tahlili de yaptırmadım istemedi doktorum🤷🏼♀️ 3 gün sonra rutin kontrole gidicem sizce bir hatırlatsam mı doktoruma kızlar? Burada herkes bu haftalara kadar idrar tahlili vermiş genelde aklıma takıldı🤷🏼♀️
[silindi] Meleknyzi sadece idrar yapmıyorlar diğerlerini sağlık ocağında ücretsiz yaptırın. Hastanede de idrarı. Herkes öyle yapıyor
Demir06 Meleknyzi henüz o aşamaya gelemedim tekrarlanıyor mu bilmiyorum malesef yardımcı olamayacağım 💐
Meleknyzi [silindi] bende bugun sabah yaptırdım hepsini ozelde 800tl gitti ondan şaşırdım tecrubesiz olduğum için heralde arastirmamisim
[silindi] Meleknyzi tutar doğrudur ama ben 2 kez verdim bu tahlilleri ve 2 farklı doktor istedi ikisi de sağlık ocağında yaptır ücretsiz diye de belirtti. Sizin doktorunuz iletişim sorunu yaşatmış size. Doktorlar söylemese ben de orada yaptırırdım ne bilelim
Meleknyzi [silindi] benden ilk kez istendi aynen doğru diyorsunuz sordum nerde yaptirmaliyim diye aldığım cevap istediğin yerde yaptir dedi şaştım kaldım
Meleknyzi Alagzpnr yok ilk aylarda hiç bisey yaptirmadim sadece detaylı ultrason yaptırdım 23 haftada o kadar
Bsmlh Meleknyzi benım tekrar istedi drum sizinde isterse sağlık ocağında yaptırın mutlaka hatta ben troidim var her ay mecbur verıyorum vermısken adan z bakıyorlar
pamukpamukoldum 800 müüü Kızlar bunlar hergün yaptıgınız testler aslında Sadece açılımlarını yazdıkları için çok büyük bişi istiyor gibi gözüktürdüler Bildiğiniz biyokimya-hormon-hemogram-idrar kültürü(idrar) testi bunlar 800e şoktayım
Meleknyzi pamukpamukoldum zaten hastane tanıdık olmasaydı 1480 tutmustu 1 test 500 civari bisey indirimli hali bu eşim önemli değil yaptıralım dedi yaptık eve gelince öğreniyorum bende sok oldum
pamukpamukoldum Meleknyzi bidaha bişe yapmadan önce buraya yaz tecrübeli insanlar dolu burda 😁 tahlil derse ben sağlıkcıyım beni etiketleyebilirsin 🥰