Defnenaz o adet ağrısını 2 3 ay belki çekeceksin bazen aaaa adet oldum diye tuvalete bile koşacaksın bende göğüs hassasiyeti çok olmuştu hatta ilaçlardan kesin demiştim. Sonra işte 6. Gün test yaptım sonra her gün yaptım arttı gitgide 9. Gün kan verdim 267 çıkmıştı 🥰 hiç unutamam o anı ben şok olmuştum yani dondum tepki veremedim acil doktoru istemiyordunuz herhalde dedi adamın haberi mi var tüp bebek olduğundan 😂😂 dedim yok ya iyi oldu 😂😂