Merhabalar bebeğimde 1.5 haftalık gelişim geriliği çıktığını söylediler. Acil perinatolojiye gönderdiler. Perinatolojideki doktor eğer dikkat etmezsem 5 aylıkken tansiyondan hastaneye yatar 6 aylık doğum yaparsın dedi. Bebeğin en fazla 1.900 doğar falan diye beni çok korkuttu. Ancak benim tansiyonla alakalı bir sıkıntım hiç olmadı gelişim geriliği gösteren kişilerde böyle mi oluyor merak ettim. Daha önce başından geçen varsa paylaşabilir mi benimle