Didemcet ya nutella da zararlı gofret de marketten alınan her şey, salam sucuk da vs vs sonu yok. Kim hepsine o adar dikkat ediyor. Ay gece dayanamadım gofret gomdum deyince sıkıntı yok, bir kadeh içiyorum deyince zararlı. Dün dondurma yiyordum cornet, içeriğine bir baktım, kıvam arttırıcı, gluten, asidik düzenleyiciler vs vs yok yok yani🤣🤣 düzenli olmadıktan sonra bu kadar takılmaya gerek yok, annenin keyfi psikolojisi de çok önemli, rahat olun, afiyet olsun👍🤣😎