gzdeozss tugba atasaral muayenesi 300 tl ama memnunum. Kontrol süresi 20 gün beni 3 haftadan bir çağırıyor ve para ödemiyorum kontrolüme diğer doktorlar 10 günü geçince alıyor biliyorsun.. telefonunu veriyor istediğinde haberleşebiliyorsun arıyorsun açmasa bile hemen geri dönüş yapıyorlar. Benim kanamam olmuştu hemen fotoğrafını attırdılar mesela ilgilendiler.. ve en güzeli bence muayene süresi olarak yarımşar saat ayarlanmış içeride panikten ne soracağını unutmuyorsun. Bence dene diğerlerine ben gitmedim, feyzaya da iyi diyorlar ikisinide git hangisi içine sinerse onda kalırsın.. he son olarak tugba da randevu sorunu olmuyor en geç bir hafta sonraya bulursun ve tam saatinde alıyor bekletme yok.. feyzaya haftalar sonra nerdeyse 1 ay sonraya zar zor buluyosun ben orda sinir olmuştum acil bişey olsa randevu yok gidemicem diye vazgeçmiştim ve dedim kesin içerde 5 dk bakar yollar.. tugba da kanamam oldugunda hemen gel dedi kadın..