Gizem957 valla Allah çok büyük 900 grama düştü doğum sonrası, doktor Bir sürü olası ihtimalden bahsetti hepsi korkutucuydu 2 defa kortizon tedavisi gördü Allah’a şükür sapasağlam çıktı küvezden ve hiçbir iz kalmadı yaşıtlarıyla birebir uyumlu büyüdü 🙏 demem o ki içini ferah tut elbette gününde olsun bütün bebekler sağlıkla hiç küvezr girmeden evine gitsin ama öyle olsa dahi rabbim izin vermedikçe hiçbir şey olmuyo