Zhrblt Kızlar hem hesaplı hem pişik yapmayan cilde uyumlu bebek bezi önerileriniz var mı benim şuan aklıma sleepy yattı gibi kullanan var mı ya da önerisi olan ?
Shsg Zhrblt bende kızıma sleppy kullanmıştım memnundum kardeşi olacak yakında ona da sleppy kullanacam..
Hayatiminanlami Zhrblt önlem aldim 2 numara ikili ekonomik paket olarak geçiyormuş paketi 17 tl ya di reklamda gördüğüm için deneme amaçlı aldim ben de
UmayAsya Zhrblt sleepy bio natural alicam bende 🤩iki tane numune ürün vardı elimde bayılmıştım inşallah bebiş de sever de kullanırız hep
Sevdelibol Canım cevremdekiler babyme yi çok önerdi prima sllepy pişik yapanlara bu marka çok iyi geldi dediler etrafım valal bende aldım ama daha deneyemedik 29. Haftamdayım bir şans verebilirsin
Zhrblt Sevdelibol bende 28 deyim canım yavaş yavaş araştırmaya başladım bakalım olmadı bende öyleöyapıcam ama bana nası başlarsan öyle gidiyo vsgibilinden bişey dediler de bakalım nazı olacak
Dilaraa06 Zhrblt canım ben 2 paket sleepy aldım 1 ve 2 numara bakalım deneyeceğim eğer memnun kalmazsam baby me ile devam etcem