Ebru0648 Kızlar dotorum çatı muayenesi yaptı o zaman hiç açıklığım yoktu ama yaptığından beri o bölgede ağrım var acaba açılmam mı oluyor ki o yüzden mi ağrıyor 39.haftamdayım ???
Baharbek Ebru0648 bende öyle çatı muayenesinden sonra çok ağrım oluyor oralarda uyarı verdikleri için sanırım 37de yumuşama var demişti ağrım başladı ama 38+5 1 cm açılmam oldu daha
Ayseguldt Ebru0648 açılma hissedilmiyo malesef ama çatı muaynesinden sonra hafif bi sızı kalıyo zaten yada ağrı oluyo rahim ağzına dokunuyo yumusama vs varmı diye sonrasında ağrı olması normal ama haftanızda tam aslında insallah doğum belirtisidir
BurcuLice Ebru0648 39. Haftadasın bence normal öyle olması açılma oluyor olabilir sağlıkla gelsinler inş
Ebru0648 Ayseguldt inşaAllah artık hayırlısı ile gelsin istiyorum cuma günü kontrolüm var hala açıklık yoksa ne olacak çok merak ediyorum
Ayseguldt Ebru0648 herangi bise görülürse suni sancı verilir bende 39+2 yim 20 sine kadar beklicez gelmezse sunii 😪
Baharbek Ebru0648 yok canım hatta dün nişanım geldi gidip ebeye muayene oldum daha doğum başlama belirtisi yok dedi 2 hafta içinde anca gelir dedi bende gelsin istiyorum bi an önce iyice kilo alıcak diye korkuyorum🙄
Helinrojbinn banaa 35 te yapildi 37 yim yapildktan snra kemiklrrim catliycak snki doktora gittim muaynede soyledim norml dedi bebegin buyuyor dedi muayne ile alakasi yok dedi
Ayseguldt Ebru0648 41 haftaya kadar yolu var dedi doktoruma kalsa 10 una kadar doğar diyodu çünkü kanala bası girmişti okadar sıcak su yürüyüş hurma tık yok
Ebru0648 Ayseguldt benimde en son gittiğimde doktor kanalın başında dedi normal olsun istiyorum ama haftası geçtikçe normal doğum şansımda azalıyor hayırlısı diyorum artık
Ayseguldt Ebru0648 amin amin rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin herseyin hayırlısını versin insallah 🌹🤲🏼
Karacam Bende 1 saat önce çıktım çatı muayenesinden 35/6 yım ağrım açım olmadı ama belime biraz ağrı oldu ve bebek çok hareketlendi canımı okuyo şuan alttan müdaheleyi sevmedi galiba hareket ettikçe kasıklarım karnım daha çok ağrıyor