Fetfet 7 aylık bir kızım var sütlaç ismi. Evladım benim nasıl bırakayım bana da bırak dediler hamileliğimin başında bazı hayvan sevmeyen doktorlar bırak falan dedi sonra ağladım günlerce araştırdım başka doktorlara sordum ki şuan benim doktorum besleyebilirsin dedi sadece bazı şeylere dikkat etmemiz gerekmiş. Kumunu biz değil eşlerimizin temizlemesi gerek, çiğ et vermemiz gerek, aşılarını düzenli yaptırmanız gerek ve en önemlisi bit parazit zamanını düzenli yapmanız gerek bide sokağa çıkmasın. Korkma canım 22 haftalığım ve kızımla beraber bile uyuyoruz sen duyma kimseyi. Toksoplazma kediden çok çiğ sebzeden daha çok bulaşıyor. Ve toksoplazma testi yaptır yinede 🙏