Merhaba hanımlar, bu platformda ağlayarak güzel doğum hikayelerini okuyup acaba bende bir gün buraya en güzel hikayemi yaza bilecekmiyim diyordum ve bu gün buradayım 🥰 05.03.2021 cuma günü dünyamı kızımı kucağıma aldım. Tarif edilemez kelimelerle anlatılamayan bir duygu 😇 cuma günü topladık valizleri sabah 9 da yatışım yapıldı. Doktorun musait olmasını ameliyata girmeyi bekledik ve tam 11 de ameliyathaneye alındım 😇😇 çok endişeliydim içim içime sığmıyor ama bir o kadar da korkuyordum. Spinal iğnem yapıldı ve beklemeye başladım. Doktor ve hemşirelerle muhabbet ederken dünyanın en güzel sesini duydum. Göz yaşlarımı tutamadım, ve o anda kızımı gösterdiler kar tanesi gibiydi. Ameliyathaneyi inletti. Babası dışardan duymuş sesini 🥰 benim karnımı dikerlerken kızım ilk aşkı ile bulunmuştu 😊 sabırsızlıkla Ameliyathaneden çıkıp kızımı kucağıma almayı bekledim 😊 benimle kızımı odaya çıkarttılar ve ben en güzel kokuyu ilk kez ciğerlerime kadar çektim. Ağrılarımı acılarımı hiç anlatmıyorum çünkü aklıma bile gelmiyor. Bütün ağrı ve sancılarım onun yanında gidiyor 😇 rabbim bu güzel duyguları bütün kadınlara yaşatır inşallah 😇😇😇