Kızlar bugün hastaneye gittim 38+4 üm 10 gün önce gittiğimde darlık var biraz demişti squat yaptım işe yaramış çok şükür bebişim aşağı inmiş ve bir parmak açıklık var dedi perşembe günü tekrar çağırdı nst de biraz sancım çıkmış perşembe tekrar çağırdı belki yatış yaparız dedi 🤗🤗 ay napıcam heyecan yaptım squat yapmaya devam edicem inşAllah açılmam devam eder 🥰