halimeeeey Diyarbakır batı hastanesi Melike hanıma giden var mı arkadaşlar hastane nasıl. Çalışanlar nasıl
esra572 halimeeeey hiç memnun kalmadim. Ne sordgm sorulari cevaplıyorum ne bilgi veriyor. Hiç konuşmuyor. Ben begenmedim şahsen bakıp geçiyor
Gamzekozgur halimeeeey bende Diyarbakırdayım bende 1 defa gittim melike hanıma, bende araştırıyorum iyi bir doktor kafam çok karışık,