Duygus97 benim bebeğimin kesesinin yanında kist saptanmıştı ama zararsız bir kistti, yine de doktorum progestan vermişti kistin düşük tehlikesine neden olabilmesi ihtimaline karşın ama şükür ki öyle bir tehlikem falan hiç olmadı🙏🏼 İlk dört ay boyunca, 16.haftama kadar kullandım sonra doktorumu değiştim kullanmayı da bıraktım çünkü kistin saptandığı ultrasondan sonraki daha ilk ultrasonda kistin kaybolduğunu gördük, birdaha da hiç oluşmadı bende kullanmayı bıraktım şimdi 31 haftalığız bir sorun yok şükür ki🙏🏼😇