OzlemKG 36 haftalik hamileyim ve kizimiz icin hala bir isim bulamadik artik streslenmeye başlıyorum :/ Anlamina cok önem veriyorum ve kulaga hoş gelmesine. Önerileriniz ne olur kizlar?
Minedag OzlemKG Mihrimah, aysima, mihrihüma, hifa, nurbanu, Meryem Elif benim aklıma gelen ve duyunca hoşuma gidenler bunlar cnm belki fikir olur
OzlemKG Öneriler icin tesekkür ediyorum kizlar :) 3 üc isim arasindan (Hifa, Azra, Defne) sanirim artik koyacagimiz ismi bulduk: Defne 🌿Umarim sabit kalabilirim artik 🙈