Merhaba bayanlar 20+2 haftalığım ve ikinci gebeliğim ama haraketlerini daha hissetmiyorum ne kadar normal bi durum olabilir bu endiseleniyorum bi akil verin bana yada daha erkenmi haraket icin internette hep bu haftalarda haraket ettigi yaziyor ama ben hissetmiyorum😔😔