_Fatma Hanımlar bende 18 haftalık hamileyim Yaklaşık 2 hafadır başım ağrıyo hergün olmasa da hiç ağrı kesici içmedim ama suyu çok içiyorum hemen ve etkili oluyo şükür.
eaktr heyecanlibekleyiss çok yoğun ve sık şekilde baş ağrısı çekiyorum. Parol içiyorum sonra da şakaklarıma bengay sürüyorum çok yoğun olmamak kaydıyla. Doktoruma da sordum yoğun olmamak kaydıyla kullanabileceğimi söylemişti. Mentollü olduğu için baş ağrıma çok iyi geliyor. 🙏🏻