mugecelikkol biz casual cadillac air tercih ettik. Yaz başı bebeği olacağı için rahat dışarı çıkabilmeyi öncelikli düşündük. Etrafımızda da casualdan çok memnun olduğu için arkadaşlarımız onu aldık. Eğer kış bebeği olsaydı kraftın kabin tipi travellernden tercih ederdim☺️ Kraft time ebebekte inceleme fırsatımız olmuştu ve beğenmiştik. Sizde doğum zamanınıza göre düşünüp hareket edebilirsiniz bebek arabasında☺️