Merhaba kızlar 2. Bebeğime hamileyim 1,5aylık ilk gebeliğimde bi sıkıntım yoktu ama bu gebeliğimde kan pıhtılaşması çıktı ve gebelik zehirlenmesi olabilir dedi doktorum iğne verdi karnından yapacakmışım 9ay boyunca kullanacaksın dedi bide kan cıvıklastırıcı hap verdi korkmalımıyım sürekli aklımda hiç çıkmıyor sizinde başınıza böyle bişey geldi mi nasıl geçti günleriniz