132025 Ssle123 herkesin yapısı farklı canım kiminin daha erken kiminin daha geç çıkıyo benim 4aydan sonra çıkmaya başladı ama dışardan kimse anlamıyodu bile
co2041 Biz de bugün 10 haftalığız şişkinlik var ama sanki adet şişkinliği gibi ya da gaz gibi sanki bebek değil😄
tugbaozan co2041 bizde 10+5 olduk bebekten ziyade göbek gibi duruyor 🤭 ama sağıma ve soluma yattığımda bir rahatsızlık veriyor gibi🤷🏻♀️
Ssle123 132025 bende şişkinlik mi var yoksa bebek yerini mi hazırlıyor diye merak ediyorum. Bukadar büyümesi normal değil gibi geldi bukadar kısa sürede
Gamzeren90 14 haftalığım ve belirgin bir şekilde ben burdayım diyor 2. Gebeliğim benim hemen çıktı karnım 😉