Elifkylc tatlım boşa verme. Geç döllenme olur. Hemen kanda çıkmaz. Döllenme süreci de var bunun. Ben 17. Gün test yaptım. 65 çıktı. 4 günlük bişi di yani. Sen düşün. Ne kadar düşük değer. Doktorum bile kızdı. Bu kadar erken neden yaptın. Belki kimyasal. Adetle atılacak dedi. Şükür atılmadı. 5 haftalık olduk. Sen de üzülme. Bekle biraz canım. Sabret. Allah’a sığın. Rabbim verir mükafatını