HasAdMe 26ncı haftada bende hep orda hissediyodum kasıklarıma çok baskı yapıyodu yüreyemiyodum doktor kafası orda çok aşağıda bu çocuk dedi progestan ve adalat verdi haftam küçük olduğu için düşük tehlikem vardı. Erken doğum olabilir dedi. Sonra ben 1.5 ay boyunca hiç kalkmadan yattım progestan kullandım çok şükür 33 haftalık olduk, hareketleride yukarda hissetmeye başladım.