Kızlar merhaba ben reglme göre 31. Gün idrar testi yaptım pozitif cıktı ama aynında test kıp kırmızı oldu inanamadım 2 tane daha yaptım onlar da anında kıp kırmızı oldu cok mutluyum tabi ama 31. Günden böyle kıp kırmızı cıkması ve hiçbeklemeden çıkması tedirgin etti beni yatın randevum var ama cok heycanlıyım sizce normal bi durummu 31. Günden böyle olması