Selma38 Kızlar bu gece hürmetine dualarınıza bizi de alın sabah 08.30 da sezeryana giriyorum inşaallah hayırla evladıma kavuşmayı nasip eder Rabbim inşaallah hepimizede bu süreci hayırlısı ile tamamlamayı nasip eder
[silindi] Selma38 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah inşallahhh 🙏 yarından sonra çok güzel bi hayat bekliyor sizi ne şanslısınız darısı bizlere
Deniz_destan_can Selma38 Sağlıkla hayırlısıyla doğmasını nasip etsin allah🙏 Ne güzel yarın evladına kavuşuyorsun 👼🤱
ftm19 bende sabah 8 de sezeryan olacağım banada dua edin inşallah hepimiz sağlıcakla meleklerimize kavuşuruz😊
Selma38 ftm19 inşaallah canım allah yardımcımız olsun hayırlısı ile yavrularımızı kucağımıza alalım inşaallah