shrbn25- kızlar simdi hastaneden geldım de bazen ıslandgımı hissediyrm doktora geldım alttan baktı altta ıslaklık var dedi ama sıvı mı yoksa idrarmı bilmiyorum dedi . böyle olup önlem alan varmı bide 30 haftalık kılo için 1500 dedi normal mı
Tugce38 shrbn25- yaa bendede sürekli ıslaklık oluyo idrar değil ama son 1 haftadır olmaya başladı bende doktora yazmadım haftaya 32 olcaz salı kontrolüm var o zaman sorarım die banada 29 haftalıkken 1500 demişt normal die 🤦🏻♀️ Napsam ki
_sumeyyebedir7_ shrbn25- bende o haftada korktum aynı durumdan gittim önce ultrasonla baktı suyu iyi ama sızıntı falan varsa alttan muyane yapmam lazım akıntı mı değil mi diye baktı akıntıymış
shrbn25- Tugce38 bnmde sizin gibi idrar dgl yani emnm böyle birden gelıyo du bide sort agrısı tutunca gittim doktor gittımde oda bos bosuna vala eli bos döndum gelısımı iy dedi. sadece
Tugce38 shrbn25- bende afedersiniz iç çamasırımı giyiyorm vc ye gidiyorm mesela bakıyorm kuru aradan yarım saat 1 saat geciyl bakıyorm baya bi kısım ıslanmıs ortasında azcıcık beyazlık var ama akıntı gibi degil doktra yazayım dedm sonradan da zaten haftaya gitcem die yazmadım
Bsmlh Tugce38 ortada beyazlık varsa hafifi enfeksıyon olabilir canım oda toz veriyor dr hemen geçiyor
_sumeyyebedir7_ shrbn25- demesi lazım bana iki sefer öksür dedi baktı su değil dedi akıntın var dedi kasıntı yanma var mı dedi yok dedim normal dedi ve haftaya çağırdı nolur nolmaz gel dedi bu hafta gittim suyu gayet iyi geçen hafta gelen akıntı yanılmamışım yine birsey olursa haber edersin dedi
_sumeyyebedir7_ shrbn25- birde bende iç çamaşırı tamamen ıslanıyordu beyazlık vardı az birsey birde lavobadan çıkarken su mu idrar mı anlamadım gece aradım doktoru sabah hemen gel dedi bana beyazlık vardı hala var ıslanıyor ve beyaz akıntı doktor su değil dedi hersey normal dedi
3MelekAnnesi3 shrbn25- asıl sorun şu ki sen hala Baska doktora gitmedin mi kuzum o adam öyle dedi diye bekleme Allah korusun tehlikeli durum olmasın
Bsmlh Tugce38 olabılır tabı benım ilaç kullandım arkasından gene oldu ilk 23 çıktı şimdi 12 yine kullandım haftaya yenıden sağlık ocagına gidip vericem idrar