Dilek3535 Dilekfu bende metropol tıp merkezinde yaptırdım 400 TL ye gayet güzeldi tek tek anlattılar bir CD rapor ve çerçeve yapabileceğimiz beneğin 4 d Li fotolarını kartona basıp verdiler 🙏
Ogretmenanne35 ALZEHi ben de muayene için sada Hatice hanıma gidiyorum ama orada radyoloji yapıyor ben bir perinatologa gitmek istediğim için Barış Büke’ye randevu aldım
MinikMaya Dilek3535 bende oraya randevu aldim. Merak ediyorum herseyine tek tek baktimi acaba bilgi verir misiniz
Ogretmenanne35 ALZEHi nakit 600 tl imiş . Telefonda görüştüğümde öğrendim fiyatlar hep yüksek olunca doktorum da tavsiye edince randevumu aldım
Dilek3535 MinikMaya evet canım herseyime tek tek baktırdı gösterdi bilgi verdi canım ben çok memnun kaldım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Dilek3535 Tam olarak hatırlamıyorum evraklarda hocada canım ben suan afyondayım normalde izmirde oturuyorum ama burda Allah izin verirse doğum yapacağım ailemin yanında🙏