esra572 Kızlar adetin bu gün adetimin 36. Günü 2 gün arayla test yaptırdım 5ten 70e normalmi ne zaman kese gözükür. Bu değer düşük mü birde herkes 3bin 5bin söylüyor ama benmki 70 bir sorun varmı
cryingbaby esra572 2 kat 2 kat artacak betaniz, 3-5 bin e gelince keseniz gozukur olacak. Çooooookkk erken şuan duzenli beta baktirmaya devam etmelisiniz 🌸
ecembugra53 esra572 canım artacak merak etme öyle kalmayacak 1000/2000 üstüne çıktı mı keseyi göreceksin daha sonra kalp atışını inş duyacaksınız 😍🤩
Mhnds esra572 artar zamanlar iki günde bir kan ver takip et 6000 leri görmesi lazım betanın karından ultrasonla gözükmesi için kesenin
Omay0707 Bi kaç güne seninkide binleri bulue canım merak etme hergüm 2 katı artması gerekiyor seninkide güzel yükselmiş umarım güzel haberlerni alırsın
esra572 Omay0707 canım benim inşallah pıhtılaşma var keseyo görünce iğne baslayacak doktorum ama ne zaman gözükür 2gune felan mümkün mü
esra572 cryingbaby ya canım benim inşallah varmı daha 3 5 bine . Adet tarihime göre 5haftalik gösteriyor ama. Kaçıncı haftadaym onu bile bilmiyorum
cryingbaby esra572 benimki 17 gun geriden geldi, adet tarihimle uyumsuz, gec dollenme olmus, oylede olabilir🥰
esra572 ecembugra53 inşallah güzel anne , dua edermsin bana da ❤️ o güzel hisleri yaşamayı nasıp etsin rabbim
ecembugra53 esra572 amin inş canım inş Ya 😊😍 Rabbim tez vakitte kucağını doldursun evini çocuk sesiyle şenlendirsin inş canım 😊🥰 gittim mi doktura
esra572 cryingbaby peki öğrendiğinde betan kaçtı ve keseyi ne zaman gördün adetin kaçıncı günü öğrendin
cryingbaby esra572 beta baktirmamiştim, gebelik pozitif/negatif olarak kan verdim, adetimin gecikmesinden 7 yada 8. Gun kan vermiştim; pozitif cikti. Ayni gun dr.a gittim nokta gibi belli belirsz biseydi, cok erken dedi, gebelik olasabilir olmayada bilir dedi