Kkubrademir ilknur hanıma bir kere gittim henüz,2 hafta sonra kontrole tekrar gideceğim inşallah.İlknur hanıma gittiğim gün adatıpda Bülent Durana detaylı ultrosona girmiştim o da kendi devam ettiğin doktora görün sonuçlara o da baksın demişti.Aynı gün ilknur hanıma gittim ilk o zaman gitmiştim ona,gösterdim bülent bey güvendiğim bir doktor dedi baktı sonuçlara gayet iyi dedi.Detaylıda ultrosona girdiğim için ilknur hanımda tekrar ultrosona girmek istemedim baya bi soru sordum aklıma takılanları bir ay sonra gel demişti.İnsana karşı güleryüzlü ilgili bir doktor.Kapıdan girer girmez nasılsın iyi misin diye sordu alışık olmayınca şaşırdım biraz😊Reyhan hanıma tanıdığım biri gidiyor memnun olduğunu söyledi.Hatta bende ona gidecektim ama sezeryancı bir doktor olduğunu duyunca vazgeçtim.Her şeyle detaylıca ilgileniyormuş reyhan hanım gerekli bilgileri sen sormadan zaten açıklıyormuş aslında tam aradığım doktor profiliydi ama önceliğim normal doğum olduğu için vazgeçtim.Çok doktor araştırdım içim ilknur hanıma ısındı daha çok,bu yüzden ona devam etmek istiyorum inşallah😊