Oms Vallah canim ben 3 3 lü 1 10 lu hastane cikisi aldim zibin bol aldim beden beden yeki dogan 3 takim aldim battaniyesi müslin bezi aldim sapka corap yelek aldim serin günler icin baska bisey almadim kiyafet yönünden
Oms Senaa-5454 saglicakla kucagina al insallah ☺️ Ben fazla almaktan yana degilim cünkü bebislerin durumlarina göre almak mantikli geliyo cabuk gelisen bebek olurlarsa hemen alinir zaten yavas gelisen olursa bu sefer aldiklarini giyindiremiceksin belki ince oldugu icin falan. Büyüdükce aliriz insallah