feyzaslannn merhaba canım. Benim ilk haftalarımda da özellikle sabahları çok fena oluyordum. Akşamdan elma veya ayva dilimleyip saklama kabına baş ucuma koyuyordum. Sabah daha yataktan doğrulmadan minik minik yiyordum. Biraz daha rahat geçiyor günün geri kalanı