Merhaba hamişler öncelikle kadınlar günümüz kutlu olsun
Ben 38+5 deyim devlet Hastanesi’nde kontrolüm oluyo daha öncede özel hastanedeydim maddi durumdan dolayı devlete geçtim devlete geçince benim bebeğim 2 hafta geriden gelmeye başladı bugün randevum vardı 3 hafta oldu bu sefer 35 haftalık dedi doktor bir nst çekil dedi sezeryan isteye bilir miyim bu durumda ben bebeğim küvezde kalır mı nolur bana cevap verin kafam allak bullak çok korkuyorum 🥺