edanuur merhaba Ekol hastanesinde Sibel hanıma gidiyordum iyi biriydi fakat gebeliğim dış gebelikle sonlanmıştı. Şimdi tekrar kese göründü haftaya kalp atışı dinlemeye gideceğiz ama arkadaşlarimin da tavsiyeleri üzerine Ünal Beye gideceğim. Özel muayenesi var. Doğumları ekol hastanesinde yaptiriyor.