Sema99 canım sen tecrübelisin geçen seferde yardımcı olmustun🤗 hatırlarsın belki 36 . Haftada aynı şikayetlerim vardı acile gitmemi önerdiniz gittim sancılarım 40 50 60 70 80 90 hatta 99 u gördü açılmam hiç yoktu geri geldim o günden sonra aynı şiddete ağrım olmadı geçen gün kontrolüm vardı sancım yoktu kasılmam falanda yoktu ama simdi aynı ağrı vede el ayakta şişlik ve yanma sıkıntım var doğumun habercisimidir acaba 🤔