Derya6800 Arkadaşlar biz 6+1 olduk bugün. 6. Haftasında olanlar keseyi gördünüz mü şu ana kadar neler yaşadınız ?
mavili123 Derya6800 5+4 te keseyi gördük geçen hafta 6+5 te bebeği gördük( ilk önce ben göremedim doktor dur sakin ol bak burda dedi nokta gibi bir şey gösterdi 😂) 7. Haftaya girdik bu hafta kalbini duymak için gideceğiz tekrar. İnşallah hepimiz sağlıklı bebeklerimizi görürüz kucağımıza alırız 👩🍼
Tugcetatli Derya6800 4+5 te kese yoktu cok üzülmüştum 5+2 de kese gorundu 6+4 oldugumuzda kalbini dinleyelim dedi carsamba gidicem insallah duyarim bu sefer kalbini bebegim saglikli olur hep bir endişe icerisindeyiz ve bu cok normal rabbim hepimizin yardimcisi olsun
Gkc123 Keseyi 5+6 da gördük kalp atışını da duyabiliriz dedi ama güçsüz bir ses var daha yeni olduğu içi dedi 😊
Derya6800 mavili123 amin inşaallah bende 4. Haftada gittim hiçbişey görünmedi çok erken dedi doktor bi daha da gitmedim Cumartesi gününe randevu aldım tam 7. Haftasına girmiş olacak inşaallah güzel haberler alırız daha kese bebek hiç bişey görmedik yani 🙈
Gkc123 mavili123 her hafta gitmişsiniz ben sadece bir defa gittim 3 hafta sonra gel dedi geçmiyor günler 😅☺️
mavili123 Derya6800 inşallah görürsünüz, daha erken sözünü duymak insanı çok heyecanlandırıyor zaman da geçmek bilmiyor ama her şey yolundadır inşallah
mavili123 Gkc123 her gittiğimde haftaya gel dedi ben de gittim 😂 haklısınız gerçekten yakın da olsa uzak da olsa geçmiyor, çok uzun sürüyor gibi
asliiyorgunn Ben 5+3 te gördüm keseyi çok şükür bu hafta tekrar çağırdı 6+2 de hastaneye gidecem kesenin gelişimine bakacam dedi. Bakalım hayırlısı inşallah. Bugun 6+0ım
asliiyorgunn Cmnbusra peki keseyi gördüğünüzde kese kaç mm di Bi de yolk kesesi görünüyor muydu içinde
SevincGancali Derya6800 6+2 haftalık şu an. 7. haftanın sonunda gitmeyi planlıyorum. İlk muayenem olucak inşaAllah. Kalp atışını filan duymak istiyorum. İnşaAllah sağlıklı olsun bütün bebişler 💙
Derya6800 SevincGancali Siz de benim gibi sabırlısınız demek ki 😊 Herkes neden bekliyorsun gitsene doktora diyor ama erken gidip olumsuz yorum duymak istemiyorum
Dilarasoydan Derya6800 6+3 üm 4+4 de keseyi gördük haftaya 2. Kontrol var bakalim bebeği ve kalp atışını durabilecek miyiz
Derya6800 Dilarasoydan keseyi hemen görebilmişsiniz ne güzel kalp atışını da en kısa zamanda duyarsınız insaallah
Cmnbusra asliiyorgunn kesenin kaç mm oldugunu söylemedi yolk kesesi var mi onu da söylemedi daha çok kücüktür ondan gözükmüyordur dedi 1 hafta sonra gel bakalim dedi insallah kisa zamanda sende görürsün bebegi😊🤲
Serpiltsn Bende bugün 6. Haftama girdim, 15 martta randevum kalp atışı ve kese icin, henüz daha hiç gitmedim doktora 🌸