minemom Selam kızlar 25 haftalık gebeyim ve haftaya şeker yüklemesi yaptıracağım, aç mi gidem tok mu gidem nasıl bir işlemdir biri yardımcı olabilir mi
058elf minemom gece 12 den sonra bi şey yemeden gideceksin canım, sabah ilk aç karna kan vereceksin sonra içecek içip birer saat arayla da 2 kez kan vereceksn. Tabi benim içeceğim 75 mg dı ondan 2 kez olmuş olabilir 50 mg de sanırım bi kez alıyolar
Beyzan minemom aç karnına gideceksin kan vereceksin direk sonra şekerli su içip bekleyeceksin sonra tekrar kan vereceksin böylece aradaki şeker yüklemesine bakılacak
Emel38 minemom aç git..az önce içtim şekerli suyu. Midem kalkıyor ama sabrediyorum kan vereceğim çünkü yine..
058elf Emel38 hahah oyy maşallah tatlıyı sevecek paşa🤗😂 ben bayılmamak için kendimi zor tuttuğumdan sanırım kızım da benden etkilenmişti o gün😂
Emel38 058elf sağda kımıl kımıl..halay çekecek az kalsın..ne çok seviyormuş şekeri yada rahatsız oldu oda bilemedim 😁
058elf minemom 3 kere vereceksin toplam canım. önce açlık için kan vereceksn sonra da 2 kez şekerden sonra
058elf Emel38 75 mg 3 kez oluyo canım. ama ben yarım saat sonra çıkardığım için doktor benden de 2kez aldı 3. yü gerek görmedi, 50 mg yüklemiş gibi sayalım dedi şükür sorun çıkmadı 111 di değerim şekerden sonra