Rapor alan birinin çıkışı verilemez ki normalde
Rapor açık çünkü daha kapanmamış doğum olmamış. Doğum olur rapor kapanır yenisi açılır doğum sonrası rapor alacaksınız bu sefer. Sizi işten çıkarıp SGK çıkışını verirlerse doğum sonrası rapor alamazsınız , işsiz olacağınız için
170 e sorun bence , ama orada da çok kalifiye çalışanlar yok maalesef herkes farklı bişey söylüyor . Bir de devlet kurumu olacaklar , çağrı merkezi bilgisiz maalesef