Bsra06 Annelerim benim doğuma 1 buçuk hafta kaldı.. instgramda çok görüyorum kız bebekler için isimli güpürlü taşlı tulumlar var şapka eldiven takım alan var mı…?? Almama gerek varmı kullanışlı mi..? Benim 2.gebeliğim
Rbkny Bsra06 zevk meselesi tabi ama bana mantıklı gelmiyor bohça gibi bebegi süslüyolar sadeler her zaman daha iyi heleki artık bu devirde güpürlü felan giydirenlere içimden gülüyorum tabi başındada dedigim gibi zevk meselesi bu
[silindi] Bsra06 bana cok komik geliyor acikcasi. Zevk meselesi tabi ama ben her zaman sadeligi sevdigim icin bu konuda da tasli, dantelli bebek ve lohusa takimlarini hic begenmedim.
058elf Bsra06 tercih meselesi ama ben yeni doğan çocuğa o eziyeti yapmak istemiyorum her yeri dantel taş fazla diyr düşünüyorum, o yüzden normal hastane çıkışlarından aldım. he azıcık büyüsün bende kokoş kokoş giydirirm seviyorum çnkü 😂
Tuba18 Aynen bence de zevk meselesi bende almadım hastahane çıkışı olarak bimden aldığım takımı giydireceğim
Melisa18 Bende almadım pandemi dönemi olduğu için o kadar süslü bir şey düşünmedim ama almak istiyosan al