Kızlar bugün göğüs ucu kremimi aldım doktorumun tavsiyesiyle garmastan pomad diye bi krem kullananlar felan baya memnun kalmış bugün sürmeye başladım 37 haftalık hamileyim sadece iç çamaşır olarak atlet giyiyorum göğüslerim büyüdüğü için sutyen kullanmiyorum evin içinde kremi sürünce peçete felan mı koyuyorsunuz göğüs pedi mı günlük kaç kere sürüyorsunuz kullananlar yardımcı olabilir mi ?